Сьогодні у роботі методиста закладів П(ПТ)О є багато актуальних питань, які потребують вирішення. Найголовніше з яких – підготовка педагога, конкурентоздатного на ринку освітніх послуг, якій може забезпечити найвищу якість підготовки учнів із високим рівнем ключових та професійних компетенцій.
Саме цьому важливому питанню було присвячене засідання обласної секції методистів, яке відбулось 21 березня 2019 року на базі Навчально-методичного центру ПТО у Волинській області.
Теоретичні основи педагогічного маркетингу у професійної діяльності методиста розкрила у своєму виступі керівник секції Лілія Мамчур. Під час практичної частини методисти опановували один із інструментів маркетингу – методику проведення SWOT-аналізу педагога. Корисним для всіх стало обговорення даного питання, під час якого учасники секції поділилися досвідом та власним баченням застосування сучасного маркетингу у практиці роботи.
Під час тренінгу «Професійна мобільність педагога та як уникнути професійного вигорання» учасники секції навчались не тільки підвищувати професійну мобільність та компетентність, необхідних для самореалізації і успіху в професії, але і як уникнути виснаження нервових сил та «професійного вигорання». Тому вміння володіти собою, тримати себе в руках – одне з найбільш необхідних професійних умінь кожного педагога, від якого залежать і успіх у роботі, і здоров’я.
Цікавою і змістовною була презентація матеріалів обласної виставки «Творчі знахідки педагогів ЗП(ПТ)О», яку провели методисти освітніх закладів. Цьогоріч на обласну виставку подано більше 170 творчих напрацювань, які висвітлюють кращий досвід роботи викладачів, майстрів виробничого навчання, методистів, психологів, класних керівників, вихователів гуртожитків з впровадження сучасних технологій у навчально-виховний процес.
Підсумовуючи роботу обласної секції, Зоя Парфенюк,директор НМЦ ПТО, наголосила на важливості модульно-компетентнісного підходу до розробки освітніх програм з професійної підготовки, значенні міжнародних проектів у реформуванні та відновленні престижності професійної (професійно-технічної) освіти.