Освіта – найвеличніше з усіх земних благ,

але тільки тоді, коли вона найвищої якості.

Інакше вона абсолютно даремна.

Редьярд Кіплінг

 

  Впровадження модульно-компетентнісних програм в освітній процес закладів професійної освіти та досвід, який отримали у рамках україно-естонського проекту «Досвід Естонії на допомогу реформам освіти в Україні» розглянули на семінарі, який відбувся 13 червня 2019 року на базі НМЦ ПТО у Волинській області. 

   Розпочала роботу семінару директор НМЦ ПТО у Волинській області Зоя Парфенюк виступом про те, що підвищувати свій інтелектуальний рівень, вдосконалювати професійні навички є корисною звичкою.  «Наша область одна з перших розпочала роботу із створення освітніх програм, використовуючи досвід ЄС в рамках проекту «Досвід Естонії на допомогу реформам професійно-технічної освіти»,− зауважила директорка центру. У свою чергу,   Інна Семенюк, заступник директора з навчально - методичної роботи НМЦ ПТО у Волинській області, зауважила, що усі освітні програми розроблено на основі діючих стандартів  з урахуванням чинного законодавства та елементів естонської методології.

  Про результати стажування в Естонії повідомили викладачі ЗП(ПТ)О. Світлана Войтович, методист ДНЗ «Нововолинський центр ПТО», зосередила увагу на опрацюванні плану стратегічного розвитку закладу  професійної освіти, розробці навчальної програми з професії «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів», навчанні роботи з модулями на платформі компанії «Продіаз». Ігор Клімішин, викладач спецдисциплін Торчинського професійного ліцею, поділився досвідом вивчення модульної системи навчання з професій будівельного профілю, наголосив на впровадженні естонського досвіду із  створення груп дітей із вадами розвитку. Наталія Мельник, методист ДПТНЗ «Камінь-Каширське ВПУ», у презентації зосередила увагу на співпраці з Валгаамським та Пірнуським центрами професійної освіти, зауважила, що в їхньому навчальному  закладі розроблено програму для працівників сфери ресторанного господарства. Цікавою та змістовною була розповідь Ольги Ваць, викладача ДНЗ Ковельський центр ПТО, про Таллінську будівельну школу, яка, насамперед, орієнтується на учня, а також підкреслила на значимості професійної компетентності, створенні рівних умов для розвитку, враховуючи, в першу чергу, здібності учня. На продовження теми про важливість естонського досвіду у навчально-виховному процесі виступили викладачі: Тамара Кратюк (Любомльський професійний ліцей), Марина Деркач ( Луцький центр ПТО), Ольга Костючик (Старовижівський професійний ліцей), які зосередили увагу на професійній підготовці учнів, модулях створення портфоліо з професій.

   Учасниками семінару відбулося обговорення інформації щодо реалізації модулів в освітньому процесі. Ольга Іванюк, методист НМЦ ПТО у Волинській області,  проінформувала учасників про  структуру компетентностей, зосередила увагу на стандартах професійної освіти, зауважила, що підготовка кваліфікованих робітників ґрунтується на компетентнісному підході за модульним принципом. Доповнила виступ Інна Семенюк, заступник директора з навчально - методичної роботи НМЦ ПТО у Волинській області, яка конструктивно зауважила на визначенні цілей та результатів навчання кожного модуля, навела приклади комплексних завдань по завершенні модуля, а також оціночних листків здобувачів освіти та педагогів.

   Наступним етапом у роботі обласного заходу була робота в групах, де учасники складали план реалізації модулів в освітньому освіті.

   На завершення семінару директор НМЦ ПТО у Волинській області Зоя Парфенюк підвела підсумки роботи семінару, окреслила шляхи подальшого  впровадження модульних  програм в освітньому процесі.

Ви тут: Главная Новини профтехосвіти області Модернізація освітніх програм у навчальних закладах –запорука якісної системи освіти держави
adana escort canli bahis sohbet numaralari sohbet numaralari mersin escort adana escort elazig escort