«Навчання — це насамперед живі людські відносини
між педагогом і дітьми»
Василь Сухомлинський

  Що таке педагогічне спілкування, педагогічна етика і педагогічний такт, які існують бар’єри у спілкуванні і що забезпечує успіх у спілкуванні вчителя і учня, які компоненти визначають педагогічну майстерність педагога і як оволодіти технікою успіху у міжособистісному спілкуванні? Ці питання стали предметом обговорення на засіданні обласної методичної секції класних керівників, яка відбулася 30 жовтня 2019 року на базі Оваднівського професійного ліцею.

   Ознайомившись з системою роботи щодо організації діяльності класних керівників, яку презентувала керівник методичної комісії класних керівників Оваднівського професійного ліцею Тетяна Книш, розглянувши теоретичний аспект проблеми ефективного педагогічного спілкування,  яку представила Світлана Юрченко, методист НМЦ ПТО у Волинській області, слухачі секції відвідали практичне заняття «Діалог між учнем і вчителем. Як уникнути бар’єрів, конфліктів у спілкуванні», проведене у формі тренінгу практичним психологом Ольгою Зінь. Класні керівники розглянули погляди сторін «учитель-учень» на причини конфлікту, визначили позитивні і негативні наслідки конфлікту між учителем і учнем, опрацювали педагогічні ситуації, запропонували варіанти їх вирішення.

 Під час проведення майстер-класу учасники вправлялися у розв’язанні завдань «ситуація-суперечність» за допомогою педагогічного такту, як форми людських взаємовідносин, визначали причини, які провокують помилкові ситуації, розробляли рекомендації, пропозиції щодо унеможливлення створення помилкових ситуацій, розробили пам’ятку «Як працювати, щоб співпрацювати».

 Завершенням розгляду теми секції стало представлення перспективного педагогічного досвіду Торчинського професійного ліцею, ознайомлення з методичними матеріалами МОН з виховної роботи, аналіз участі в обласній виставці дидактичних і методичних досягнень «Творчі знахідки педагогів ЗП(ПТ)О», обговорення технології проведення інтернет-форуму «Соціалізація особистості в умовах компетентнісного підходу», проведення діагностичного анкетування щодо методичного супроводу питань виховної роботи, прийняття рекомендації секції.

 Заняття секції завершилося позитивними відгуками та побажаннями плідної праці.

 

Ви тут: Главная Новини профтехосвіти області Бар’єри у педагогічному спілкуванні