25 лютого 2020 року Любомльський професійний ліцей гостинно прийняв учасників обласної секції педагогічних працівників легкої промисловості закладів професійної (професійно-технічної) освіти на тему «Оновлення змісту професійної освіти та забезпечення якісного доступу до освітніх послуг для  осіб з особливими освітніми потребами», яка відбулась у формі семінару-тренінгу.

       Розпочався семінар з вітального слова директора ліцею Володимира Дутка, який презентував присутнім освітній заклад та акцентував увагу на європейських векторах розвитку освіти.

        Керівник секції, методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Волинській області Ольга Іванюк, продовжила семінар виступом «Формування професійних компетентностей у здобувачів професійної освіти з особливими освітніми потребами», зокрема, розглянувши особливості методичного супроводу навчального процесу для такої категорії осіб. Учасники секції долучились до роботи круглого столу з питання організації навчально-виробничого процесу у ЗП(ПТ)О для учнів з особливими потребами у спеціальних групах.

        Ольга Іванюк презентувала присутнім результати дослідно-експериментальної роботи «Психолого-педагогічний супровід з професійної підготовки учнів з особливими потребами в ПТНЗ», яка проводилась у 2016-2019 р.р. на базі Луцького центру ПТО. Вивчення і впровадження отриманого в процесі дослідно-експериментальної роботи досвіду має допомогти педагогічним працівникам оволодіти новими діагностичними методиками та методами психологічної корекції, інноваційними технологіями навчання.

       Наскрізною темою роботи секції стали актуальні питання використання модульно-компетентнісного підходу при організації освітнього процесу та шляхи формування у здобувачів освіти необхідних компетентностей. Досвідом роботи з розробленням таких програм з професій швейного напрямку поділилась голова методичної комісії Луцького центру ПТО Олена Макарчук.

       Учасники семінару-тренінгу мали змогу опрацювати методику розроблення навчальних модулів та самостійно створили окремі модулі з професії «Кравець».

      Педагоги мали можливість поспілкуватись в процесі роботи та спільно вирішувати проблемні питання. По завершенні роботи вони висловили позитивні відгуки про подібну форму роботи та домовились про подальшу співпрацю.

Ви тут: Главная Новини профтехосвіти області Освоюємо методику розробки модульних навчальних програм
adana escort canli bahis sohbet numaralari sohbet numaralari mersin escort adana escort elazig escort