Ділимося досвідом використання сучасних методів під час викладання української мови та літератури в умовах дистанційного навчання

наклейки
Joomla

        «Сучасний інструментарій викладача-словесника під час викладання української мови та літератури в умовах дистанційного навчання» − тема секції, яка була проведена 15 квітня 2020 року в режимі онлайн.

       Відкрила засідання методист НМЦ ПТО у Волинській області Мирослава Карпевич-Ящук, яка наголосила, що в умовах розповсюдження інформаційно-комунікаційних технологій, доступності всесвітніх ресурсів з’являються нові можливості для вияву творчості викладача-словесника. Методист підкреслила на важливості використання різних засобів  (мобільний додаток вайбер,  електронна пошта, Google  диски, платформа Google Classroom, фейсбук)  викладачами  ЗП(ПТ)О в  умовах  дистанційного навчання, наголосила на важливості зворотнього зв’язку під час обміну інформацією між педагогами та учнями під час засвоєння нових знань. Окрема увага зосереджувалася на підготовці до ДПА у формі ЗНО учнів ЗП(ПТ)О з української мови та літератури, використанні  інтернет-ресурсів в умовах дистанційного навчання.

       Під час круглого столу в режимі онлайн викладачі ЗП(ПТ)О поділилися власним досвідом організації дистанційного навчання під час карантину.

       Про сучасні форми та методи самостійної роботи учнів на уроках української мови та літератури розповіла Вікторія Самчук, викладач ДНЗ «Ковельський центр ПТО».

       Цікавим досвідом проведення занять дистанційно поділилася Любов Пальчук, методист ДПТНЗ «Луцьке ВПУ», яка розміщує завдання з української мови та літератури на платформі Google Classroom, Moodle, вайбер, проводить літературні диктанти, пропонує завдання на відповідність, тести для самоперевірки та інші форми засобів контролю знань учнів професійної освіти.

      У свою чергу, викладач української мови та літератури ПТУ№27 м. Берестечка Валентина Морозюк розповіла про розробку конспектів з української мови та літератури, які вони розміщує на платформі Google Classroom, у мобільному додатку Viber та електронній пошті. Особливу увагу педагог зосередила на підготовці учнів ЗП(ПТ)О до ДПА у формі ЗНО, зокрема на тренувальних тестах у Viber, а також відеоресурсах з української мови та літератури.

     Інна Сачанюк, викладач Старовижівського професійного ліцею, запропонувала розробку власних засобів контролю знань на уроках з української мови (клоуз-тести, завдання з вибором кількох правильних відповідей, індивідуальні картки для самостійної роботи та ін.). Педагог проінформувала учасників дійства про те, що завдання в умовах дистанційного навчання розміщуються за допомогою Google-диску Google Drive, де для кожної групи учнів додані матеріали, які містять в собі плани уроків для самостійного опрацювання.

      Підсумком роботи секції було проведене в режимі онлайн діагностичне анкетування з метою моніторингу професійного зростання викладача.

Онлайн-анкета "Самооцінка професійного зростання викладача ЗП(ПТ)О Волині"

Узагальнені результати анкетування

разработка вышивки
сколько сейчас время
adana escort canli bahis sohbet numaralari sohbet numaralari mersin escort adana escort elazig escort