13 травня 2020 року у онлайн-форматі відбулось засідання обласної секції педагогічних працівників з професії «Водій автотранспортних засобів» на тему: “Мотивація та активізація здобувачів освіти у професійній підготовці”.
Керівник секції, методист НМЦ ПТО у Волинській області Вікторія Захаркевич, акцентувала увагу учасників засідання на нормативних документах та методичних рекомендаціях в галузі професійної освіти в умовах карантину, необхідності впровадження у навчальний процес технологій змішаного навчання та вибудовування індивідуальних освітніх траєкторій для здобувачів освіти.
Практичним досвідом роботи з використання методів та прийомів, спрямованих на підвищення мотивації здобувачів освіти до навчання, поділився викладач Старовижівського професійного ліцею Дмитро Ростун.
Клавдія Лісовець, викладач Маневицького професійного ліцею, у своєму виступі зазначила необхідність активного застосування інтернет-ресурсів та їх вплив на активізацію рівня професійних компетентностей здобувачів освіти з професії «Водій автотранспортних засобів».
В умовах карантину педагоги системи професійної освіти області намагаються пристосовуватись до віддаленої роботи, приділяючи велику увагу системності у роботі педагогічних працівників. Важливість цієї складової для підвищення рівня професійно-практичної підготовки відзначив викладач Володимир-Волинського ВПУ Володимир Василевський.
Викладач Колківського ВПУ Павло Горбач поділився здобутками та новинками матеріально-технічного забезпечення закладу освіти у підготовці водіїв автотранспортних засобів.
Учасники засідання ознайомились з моделюванням форм та методів роботи, спрямованих на підвищення інтересу до професійної підготовки з професії «Водій автотранспортних засобів» та визначили загальну стратегію мотивації учнів до навчання під час карантину.
Підтримуючи гасло Амелії Ергарт: «Найскладніше почати діяти, все інше залежить тільки від наполегливості», педагогічні працівники продовжують працювати для втілення нових можливостей підготовки кваліфікованих робітників в умовах карантину.