Формуємо інноваційну особистість педагога

наклейки
Joomla

    Сьогодні всім стало очевидно, що зміни акцентів у навчанні та вихованні учнів просто необхідні. Носієм цих змін повинен стати педагог. Знанням і вмінням, які необхідні педагогу для впровадження освітніх інновацій, було присвячене засідання обласної секції методистів ЗП(ПТ)О, яке відбулось 21 травня 2020 року в режимі онлайн.

     Засідання секції відкрила її керівник Лілія Мамчур,  методист НМЦ ПТО, яка привітала учасників з святом української нації – Днем Вишиванки. У своєму виступі вона зазначила, що з впровадженням карантинних заходів освітні заклади перейшли на нову форму навчання – дистанційну, для організації якої педагогам та здобувачам освіти потрібні зовсім інші знання та практичні вміння. Звернула увагу учасників секції на основні тенденції та загальні закономірності в організації дистанційного навчання у закладах ПТО, зорієнтувала на пріоритетні завдання методичних служб щодо покращення ефективності дистанційного навчання та подальшого планування методичної роботи.

     На продовження теми педагогічний колектив  Колківського ВПУ презентував систему роботи з інноваційної діяльності. Зміст та інтерактивні форми методичної  роботи з педагогічними працівниками розкрила у своєму виступі Ольга Гребень, методист навчального закладу. Тетяна Клімович, викладач біології,  проінформувала про співпрацю з науковцями в організації дослідно-експериментальної роботи на полях НПЦ та перші кроки у впровадженні STEM-освіти у навчально-виробничий процес. Практичним досвідом роботи з використання SMART-комплексів в освітній діяльності поділилась Наталія Назарова, заступник директора з НВР, викладач інформатики та інформаційних технологій.

     Підсумовуючи роботу обласної секції, Лілія Мамчур наголосила на важливості формування у викладачів та майстрів в/н практичних вмінь з організації  дистанційного навчання з учнями.

разработка вышивки
сколько сейчас время
adana escort canli bahis sohbet numaralari sohbet numaralari mersin escort adana escort elazig escort