До вашої уваги методичні рекомендації МОН України щодо навчання в умовах карантину, які стануть в нагоді при організації дистанційного навчання. Огляд основних інструментів для організації дистанційного навчання, рекомендації щодо того, як скласти розклад, налаштувати режим роботи педагога та зворотній зв’язок з учнями, а також про особливості оцінювання та контролю під час карантину – про це та інші рекомендації, корисні для організації дистанційного навчання, ви можете прочитати у посібнику, підготовленому ГО "Смарт Освіта" та Міністерством освіти і науки за підтримки Міжнародний фонд "Відродження". Посібник оприлюднений 6 травня 2020 року.
Посібник складається з двох частин:
- Загальних принципів та інструментів дистанційного навчання,
- Методичних рекомендацій з дистанційного навчання для школярів різного віку - початкової, основної та старшої школи.
У першій частині вчителі знайдуть докладний огляд основних принципів дистанційного навчання, поширених вебресурсів, таких як Moodlе, Google Classroom, Zoom. Також у посібнику є докладний опис інструментів для організації дистанційного навчання – використання відеоресурсів, онлайн-дошок, тестів та інструментів оцінювання.
У другій частині посібника йдеться про налаштування різних режимів організації дистанційного навчання, розміщено поради щодо того, як сформувати розклад та графік роботи вчителя, а також організувати навчання дітей з особливими освітніми потребами.
Наразі МОН працює над оновленням Положення про дистанційне навчання. Досвід карантину, спричиненого епідемією коронавірусної інфекції (COVID-19), має лягти в основу нового документа.
Докладніше: bit.ly/2yoCoR6