Змішане навчання як технологія змін і трансформації освітнього процесу

наклейки
Joomla

   Професія «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування» застосовується у різних галузях господарства та передбачає роботу у небезпечних умовах. Підготовка фахівців у цій галузі вимагає набуття ними великої кількості практичних навичок, які неможливо отримати самостійно.

   «Технології змішаного навчання: оптимальне поєднання традиційної та онлайн-освіти» - актуальна тема, що розглядалась на засіданні методичної секції педагогічних працівників з професії «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування», яке відбулось 24 вересня 2020 року в режимі онлайн. Серед пріоритетів підготовки освітніх закладів до 2020-2021 навчального року виділяють організацію дистанційного навчання, що дозволить поступово перейти до іншого формату навчання, в якому буде використане поєднання традиційної системи та технологій змішаного навчання.

   Методист НМЦ ПТО у Волинській області Вікторія Захаркевич  розпочала засідання, з обговорення особливостей та переваг технології змішаного навчання у системі професійної (професійно-технічної) освіти.

    Учасники секції ознайомились з аналізом онлайн-анкетування педагогічних працівників з професії «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування» щодо застосування технологій змішаного навчання у підготовці кваліфікованих робітників. Це надало змогу визначити причини, які найбільше спонукають їх до застосування методики змішаного навчання (великий обсяг матеріалу, який потрібно охопити в курсі та недостатність аудиторного часу;використання у курсах додаткових матеріалів, зокрема розміщених у мережі Інтернет; можливість особистого росту та сприяння концепції навчання впродовж всього життя).

    Голова методичної комісії з професії, викладач Володимир-Волинського ВПУ Харлампович Людмила, поділилася досвідом з організації і проведення змішаного навчання здобувачів освіти на базі Володимир-Волинського ВПУ. Педагог у своїй практичній діяльності активно застосовує ротаційну модель змішаного навчання, зокрема технологію «перевернутого класу».

     Працівники Ковельського ЦПТО під час педагогічного колоквіуму підняли питання застосування основних компонент змішаного навчання: живі події, онлайн-контент, співпраця учасників освітнього процесу, система оцінювання здобувачів освіти. Методист закладу освіти Наталія Антонюквикладач спецдисциплін Микола Павляшик та майстер виробничого навчання Юрій Фугіль обговорили з учасниками секції переваги та педагогічні проблеми і перешкоди даної форми навчання: забезпечення учасників освітнього процесу технологіями, необхідність управління та моніторингу прогресу здобувачів освіти.

      Змішане навчання як технологія змін і трансформації не може з‘явитися сама по собі. Необхідні додаткові зусилля як з боку викладачів, так і з боку здобувачів освіти. Подібні моделі змін сприяють якісному розвитку освіти, доповнюють традиційні методи викладання, пов‘язані з новими інформаційно-комунікаційними технологіями, що дозволяють сформувати персональну освітню траєкторію.

разработка вышивки
сколько сейчас время
adana escort canli bahis sohbet numaralari sohbet numaralari mersin escort adana escort elazig escort