Формування професійної компетентності учнів сільськогосподарських професій

наклейки
Joomla

    Система професійної освіти продовжує долати виклики, пов’язані з забезпеченням неперервності освітнього процесу, спроможністю ЗП(ПТ)О забезпечити якість і сталість здобуття освіти в умовах карантинних обмежень, необхідністю розвитку змішаної та дистанційної форм здобуття освіти.

     21 жовтня 2020 року відбулося засідання обласної методичної секції педагогічних працівників з професій агропромислового комплексу та сільськогосподарського виробництва. Учасники засідання обговорили актуальні питання підготовки кваліфікованих робітників, присвячені темі: «Формування професійної компетентності учнів сільськогосподарських професій».

  Методист НМЦ ПТО у Волинській області Вікторія Захаркевич на початку засідання акцентувала увагу на важливості якісної та системної практичної підготовки як основного освітнього елементу формування професійної компетентності здобувачів освіти. 

  Педагогічні працівники Старовижівського ПЛ, старший майстер Василь Півень та викладач спецдисциплін Ігор Усов, розповіли колегам про організацію і проведення практичної підготовки учнів за базі закладу під час проведення карантинних заходів.

 Оскільки опанування значної частини освітніх програм передбачено у вигляді професійно-практичної підготовки, учасники засідання ділилися досвідом можливості застосування онлайн-ресурсів для організації та проведення виробничого навчання та виробничої практики. Майстри виробничого навчання Володимир-Волинського ВПУ Віталій Кривкін та ПТУ №27 м. Берестечко Геннадій Надашкевич говорили про необхідність розробки та дистанційного використання внутрішніх освітніх ресурсів: онлайн-платформ, навчальних фільмів та інтерактивних інструкцій під час проведення практичної підготовки здобувачів.

  Керівник секції Вікторія Захаркевич запропонувала онлайн майстер-клас «Створення  інтерактивного робочого зошита». Педагоги області розробили значну кількість друкованих робочих зошитів з професій агропромислового комплексу та сільськогосподарського виробництва і успішно їх використовують під час проведення традиційних занять. Учасники секції розглянули способи, як перетворити традиційний робочий зошит з професійної підготовки у інтерактивний, розмістивши у ньому навчальні матеріали з полями для нотаток, відеоматеріали у вигляді QR-кодів та посилання на методичні матеріали; як за допомогою спеціального онлайн програмного забезпечення можна перетворити традиційні аркуші для друку (doc, pdf, jpg ...) в інтерактивні онлайн-вправи із самокорекцією  та інтерактивні аркуші.

 У підсумку учасники засідання погодились із беззаперечною необхідністю діджиталізації освітнього процесу, що передусім вимагає забезпечення закладів професійної освіти швидкісним доступом до мережі Інтернет, а здобувачів освіти і педагогічних працівників – цифровими пристроями та електронними освітніми ресурсами.

разработка вышивки
сколько сейчас время
adana escort canli bahis sohbet numaralari sohbet numaralari mersin escort adana escort elazig escort