Пандемія внесла несподівані корективи і змусила всіх учасників освітнього процесу ЗП(ПТ)О терміново опановувати цифрові інструменти й нові педагогічні підходи та методики, організувати якісне навчання з використанням технологій дистанційного навчання, навчити та мотивувати учнів.
Саме питанням практичного використання інструментів дистанційної освіти було присвячене засідання обласної секції викладачів природничих предметів, яке відбулось 5 листопада 2020 року в режимі онлайн на платформі ZOOM.
Розпочала засідання Лілія Мамчур, керівник секції, яка ознайомила учасників з методичними рекомендаціями щодо викладання природничих предметів у 2020-2021 н.р. та переліком веб-ресурсів, які можна використати при викладання біології, хімії, географії.
Про організацію роботи з безкоштовними Інтернет-сервісами, зокрема, Tinkercad, Seterra, ресурсами YouTube, віртуальними лабораторіями, програмним забезпеченням Mozaik Education та інструментами дистанційного навчання проінформувала слухачів Оксана Добровольська, методист НМЦ ПТО у Волинській області.
Практичним досвідом роботи з організації освітньої діяльності учнів на платформі Google Classroom поділились Юлія Сергієвич та Фаїна Гупало, викладачі Володимир-Волинського ВПУ та ДПТНЗ «Луцьке ВПУ будівництва та архітектури». Виступаючі відзначили, що платформа зручна у застосуванні, дозволяє організувати онлайн-навчання, використовуючи відео-, текстову та графічну інформацію, проводити тестування, створити та вести електронні журнали обліку теоретичного навчання.
Логічним продовження роботи обласної секції стали онлайн майстер-класи, які провели: Валентина Кондратюк, викладач Торчинського професійного ліцею, з теми «Вебінструменти для оцінювання навчальних досягнень учнів на порталі «Всеосвіта» та Наталія Мельник, викладач ДПТНЗ «Камінь Каширське ВПУ», з теми «Онлайн тести в GoogleФорми».
Підводячи підсумки обласної секції, її керівник зазначила, що практичні навички роботи на дистанційних платформах в умовах змішаного навчання сприятимуть покращенню ефективності уроків.