Впровадження у навчальний процес стандартів професійної (професійно-технічної) освіти, заснованих на модульно-компетентісному підході, вимагає системного та комплексного підходу до процесу формування професійних компетентностей майбутніх кваліфікованих робітників.

 Саме тематиці оновлення змісту навчання шляхом розроблення освітніх програм на модульно-компетентнісній основі з використанням інструментів дистанційної освіти було присвячене засідання обласної секції педагогічних працівників сфери побуту та обслуговування, яке відбулось 12 листопада 2020 року в режимі онлайн на платформі ZOOM.

    Розпочала засідання Ольга Іванюк, керівник секції, методист НМЦ ПТО у Волинській області, яка надала методичні рекомендації щодо розробки освітніх модульних навчальних програм. Багато практичних порад з підбору оптимальних методів навчання  та контролю знань при складанні програм надали викладачі Луцького центру ПТО Оксана Новікова та Інна Демидович. Вони також презентували напрацювання успішної апробації  освітніх модульних програм з професії перукар (перукар-модельєр), яка пройшла у навчальному закладі.

  Досвідом організації роботи майстерні в період змішаного навчання поділилась Людмила Маринчук, майстер виробничого навчання ДНЗ «Ковельський центр ПТО». Майстерня, крім швейного обладнання, оснащена сучасними засобами відеозв’язку з можливістю транслювання уроків в онлайн-режимі. Педагог працює над створенням відеоуроків та має електронну базу власних методичних напрацювань. Педагогічні працівники активно долучились до обговорення проблеми та ділились своїми знахідками з використання різних форм онлайн-комунікацій.

 Учасники секції отримали методичні рекомендації з розроблення освітніх програм на модульно-компетентнісній основі та їх впровадження в умовах змішаного навчання.

Ви тут: Главная Новини профтехосвіти області Формування професійних компетентностей в умовах дистанційного навчання