Професійна компетентність педагога - запорука формування професійної компетентності майбутніх будівельників

наклейки
Joomla

Навчаючи, ми вчимося самі

Сенека Луций Анней 

    25 листопада 2020 року в режимі онлайн відбулось засідання  секції педагогічних працівників ЗП(ПТ)О з будівельних професій на тему: «Професійна компетентність педагога – важливий чинник якісної підготовки висококваліфікованих робітників у ЗП(ПТ)О».

    У вступному слові методист НМЦ ПТО Едуард Старчевський зазначив, що професійна компетентність педагога не зводиться лише до набору знань та вмінь, а визначає необхідність їх ефективного застосування в реальній освітній практиці для якісної підготовки кваліфікованих робітників будівельних професій. Члени секції ознайомились із презентацію: «Професійна компетентність педагога як одна із умов його успішної професійної діяльності», де було охарактеризовано рівні професійної компетентності педагога та шляхи їх підвищення. Зазначено, що сучасний педагог закладу професійної освіти має поєднувати освітні, виховні та розвивальні аспекти.

   У ході роботи секції присутні обмінялись досвідом роботи з актуального на наш час питання: Дистанційна форма навчання: перші кроки – переваги та недоліки, шляхи їх вирішення. (ДНЗ «Нововолинський центр ПТО Людмила Попова, Торчинський професійний ліцей Володимир Кортилісець). Доповідачами підкреслено, що перевагами дистанційного навчання в ЗП(ПТ)О є: можливість навчатись у будь-який час та будь-якому місці, доступність навчальних матеріалів, мобільність, індивідуальний підхід до здобувачів освіти. Разом з тим було відзначені і недоліки цього виду навчання: необхідність мотивації до навчання, нестача практичних вмінь та навиків педагогічного працівника при організації дистанційного навчання, не можливість відпрацювання трудових вмінь та навичок, технічні проблеми.

    Важливість навчання впродовж життя  як кроку до професійної та фахової майстерності відзначили педагогічні працівники ДПТНЗ «Камінь-Каширське ВПУ» Оксана Шумік та ДНЗ «Ковельський центр ПТО» Галина Бондарук. Вони зазначили, що найважливішим завданням неперервної освіти визнається створення умов для всебічного гармонійного розвитку кожної людини незалежно від віку, попередньо здобутої професії або спеціальності, місця проживання, але обов'язковим урахуванням її індивідуальних особливостей, мотивів, інтересів, ціннісних настанов.

     Методику створення ситуацію успіху на уроках, яка є однією із умов гуманізації навчального процесу, презентували викладачі Любомльського професійного ліцею Неля Карпухіна та Маневицького професійного ліцею Віталій Климчук.

    Було відзначено, що створення педагогом на уроці ситуація успіху змінює в позитивний бік стиль життя учня. Вона стає точкою відліку для змін у взаєминах з оточуючими і дає поштовх для подальшого руху вгору сходинками розвитку особистості, підвищує життєву стійкість, здатність до протидії, загартовує характер, відкриває приховані можливості особистості, стимулює інтерес до навчального процесу. Це надихає учнів до творчої праці, розвиває пізнавальні здібності, допомагає особистості пізнати себе, самовизначитись та самореалізуватись, впливає на результативність навчання.

    Тому завдання педагога полягає в тому, щоб видалити зі змісту, засобів, форм і методів навчання все те, що заважає кожному учневі пережити почуття успіху, озброїти їх засобами досягнення успіху в різних ситуаціях. 

    Методист навчально-практичного центру «Хенкель Баутехнік (Україна)» Валентина Ліщук зосередила увагу слухачів на використанні нових матеріалів ТМ «Церезіт» та закцентувала увагу на необхідності доносити цю інформацію здобувачам освіти.

   Підсумовуючи роботи семінару, Едуард Старчевський наголосив на важливості професійної компетентності педагогічних працівників у справі підготовки висококваліфікованих робітників.

разработка вышивки
сколько сейчас время
adana escort canli bahis sohbet numaralari sohbet numaralari mersin escort adana escort elazig escort