Молоді викладачі з перших днів зустрічаються із значними труднощами, мають такі ж самі обов’язки й відповідальність, як і колеги з багатолітнім досвідом. Новий колектив, вимоги керівництва, а також численні нестандартні педагогічні ситуації на уроці, що потребують швидких рішень – реалії перших педагогічних буднів.
Швидше адаптуватися до умов закладу освіти допомагають молодим фахівцям методичні служби ЗП(ПТ)О та обласна школа молодого викладача, перше засідання якої відбулось в онлайн-режимі 24 листопада 2021 року і присвячене моделюванню навчальної діяльності здобувачів освіти на уроці.
Після процедури знайомства керівник обласної школи Лілія Мамчур, методист НМЦ ПТО, ознайомила учасників з основними нормативними документами, що регламентують роботу викладача.
Подальша робота з моделювання навчальної діяльності здобувачів освіти на уроці була організована з використанням інтерактивної дошки Jamboard. На думку учасників, освітня діяльність учнів повинна базуватися на співпраці учнів з викладачем, усуненні одноманітності на уроках та використанні різноманітних активних форм роботи, які є основним засобом підвищення результативності уроку.
Важливим у роботі педагога є стресотійкість, позитивне емоційне ставлення до себе, учнів, а також до праці. Лілія Мамчур надала рекомендації молодим колегам як уникнути виснаження нервових сил у процесі педагогічної діяльності, сформувати вміння володіти собою, адже від цих якостей залежать успіх у роботі і здоров’я.
На закінчення керівник обласної школи подякувала слухачам за активність, готовність до співпраці, бажання вчитися та професійно рости.