21 вересня 2022 року у форматі онлайн відбулось засідання обласної секції педагогічних працівників з професії «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів» на тему “Сучасний урок у ЗП(ПТ)О: проєктування, організація, аналіз».

   На засіданні мова йшла про сучасний компетентісний урок як основу ефективної та якісної підготовки здобувачів освіти у ЗП(ПТ)О. Керівник секції Вікторія Захаркевич, методист НМЦ ПТО у Волинській області,окреслила головні завдання, що стоять перед педагогічними працівниками з професій «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів» та «Майстер з діагностики та налагодження електронного устаткування автомобільних засобів» у 2022-23 навчальному році.

   Досвідом організації та проведення сучасних уроків з теоретичної та практичної підготовки в контексті компетентнісного підходу поділилися викладачі та методисти закладів освіти області: Інна Сидорук (викладач ПТУ №22 смт Луків), Оксана Зачернюк (методист ПТУ №22 смт. Луків), Олексій Цимбал (викладач ДНЗ «Ковельський ЦПТО»), Петро Романюк (викладач ВСП «ТФК Луцького НТУ»), Володимир Василевський (викладач Володимир-Волинського ЦПО). Учасники засідання акцентували увагу на методах та прийомах проведення навчальних елементів уроку: мотивації діяльності здобувачів освіти, цілепокладанні, наявності зворотного зв'язку на кожному етапі, рефлексії.

   Педагогічні працівники ПТУ №22 смт. Луків у спеціально створеному відеофільмі поділись практичними прикладами проведення рефлексії та організації зворотнього зв’язку від здобувачів освіти після засвоєння навчальної інформації.

   Про важливість реалізації міжпредметних зв’язків у навчально-виробничому процесі йшлося у виступах Василя Сергіюка (викладача ДПТНЗ «Луцьке ВПУ») та Павла Ткачука (майстер в/н Старовижівського професійного ліцею). Доповідачі зауважили, що компетентнісна освіта орієнтована на засвоєння особистістю конкретних навчальних результатів, які виникають на предметному та міжпредметному рівнях і є результатом  цілеспрямованих і погоджених дій усього педагогічного колективу закладу.

   У підсумку  учасники онлайн-засідання зауважили, що сучасний урок повинен бути продуктивним, компетентнісним та забезпечувати особистісні навчальні потреби та цілі здобувача освіти в кожній конкретній темі, що вивчається.

 

Ви тут: Главная Новини профтехосвіти області Яким має бути сучасний урок?
adana escort canli bahis sohbet numaralari sohbet numaralari mersin escort adana escort elazig escort