Створенню ментальних карт як засобу візуалізації та структурування навчального матеріалу було присвячене засідання обласної секції  викладачів природничих  предметів, яке відбулось 5 жовтня 2022 року в онлайн- режимі.

   Традиційно, перше засідання у новому навчальному році розпочалося  з обговорення  методичних рекомендацій щодо викладання  біології і екології, хімії та географії у 2022-2023 н.р. Про основні вимоги щодо організації навчального процесу з природничих предметів проінформували присутніх Лілія Мамчур, методист НМЦ ПТО у Волинській області, та Наталія Григор’єва, завідувач відділу природничих дисциплін ВІППО.

   Теоретичні основи створення ментальних карт (карти пам’яті, карти розуму), їх призначення та особливості використання в освітньому процесі презентувала у своєму виступі Наталія Григор’єва. Оскільки ментальні карти є одним із різновидів інфографіки, то логічним продовженням став виступ Руслани Лащ, методиста НМЦ ПТО, у якому вона висвітлила історію виникнення, алгоритм створення та використання інфографіки як ефективного  засобу навчання.

   Галина Каліщук, викладач ПТУ №22 смт. Луків, Лариса Колбасюк, викладач  ПТУ №27 м. Берестечко поділилися  практичним досвідом роботи   та  провели майстер-клас зі створення ментальних карт за допомогою веб-сервісу  Coggle.

   Підсумовуючи роботу, керівник секції наголосила, що використання  карт розуму дозволяє записати у вигляді схем великий  за об’ємом навчальний матеріал, показати причинно-наслідкові зв’язки, динаміку та наступність, виділити загальні закономірності. Ця методика зручна та  ефективна на всіх етапах уроку.

   Працюємо кожен на своєму місці, наближаємо перемогу.

Ви тут: Главная Новини профтехосвіти області Ментальні карти як засіб структурування та візуалізації навчального матеріалу
adana escort canli bahis sohbet numaralari sohbet numaralari mersin escort adana escort elazig escort